Dags för TSM2

2 augusti, 2025 av

Länge sedan vi tävlade i TSM2, men idag var det dags. Husse jobbade ändå hela helgen så Dooley o jag passade på att köra till Slöinge och Berte Museum för att tävla.
40 ekipage och 2 domare.

Vädret var helt ok och idag skulle vi ”bara” hitta känt antal gömmor (4×2 st).

Utomhus hann vi inte med mer än en gömma, inomhus slutade med noll då Dooley inte kunde reda ut den han fick upp ett doftmoln på, behållarna gick vi bet på en mitt i som vi tydligen missat söka på och utomhus var Dooley lite väl lat och orkade inte lyfta nosen tillräckligt högt. Sammanfattningsvis, blev det 3 av 8 funna. Inget vidare resultat med andra ord. Får se om vi kan få en nytändning med hjälp av höstens kurstillfällen eller Mr D börjar bli för gammal för tävling på denna nivån.

Ett svar till “Dags för TSM2”

  1. Sandra skriver:

    Han tycker det är skoj att jobba med dig 😀. Kanske därför han är långsam ibland för han vill dra ut på det!🤣 jag tycker ni är duktiga 👏🏼

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.